søndag den 25. maj 2014

Weekendens buket...

..blev en lidt rodet buket, hurtigt plukket lørdag morgen, inden den årlige hyttetur med 7.c.
 
Storkenæb, Iris og Akelejer dominerer nu i haven i smukke violette og blå farver. Her sat sammen med Lodden Løvefod, Sporebaldrian og Reseda. Jeg var ikke helt tilfreds med det endelige udtryk, men måtte lige have fyldt en vase inden vi skulle ud af døren. 
Nu er det blevet søndag aften, og det har været en skøn weekend, med sol, sommer og godt selskab. Det blev en god hyttetur, der i år var lidt speciel, da to klasser skal slåes sammen til en.
En spændende "øvelse" for børn og forældre, men det ser rigtig lovende ud:-)
Fjernsynet kører i baggrunden med sidste nyt fra valget, og jeg sidder glæder mig over buketten på bordet. Det sjove er nu, at udtrykket er helt forandret. Reseda'en (de hvide spir) og Iris'en har rejst sig, og buketten er nu meget mere harmonisk og fin.
Håber jeg når at tage et billede af den i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi! Har du tid og lyst bliver jeg altid glad for en lille hilsen eller kommentar!